söndag 23 maj 2010

bilder kommer men det tar väldigt lång tid att ladda upp dom då de är så stora. Vi har precis ätit indiskt, vi lagade Tikka masala, mycket gott. Är proppmätt. Nu ska vi gå och kolla på The book of Eli. Hoppas den är bra. Sen senare ska jag baka kanelbullar och Peter ska städa huset, skön deal! Idag var vi på Tesco och lämnade in Peters mobil som har gått sönder igen. Jag frågade henne att om den gick sönder igen får vi en ny mobil då av annan sort? Hon hån skrattade åt mig och svarade - I don't know. Jag bad henne ta reda på det då jag vet att den kommer paja igen, hon var borta en halvtimme men vi fick fortfarande inget svar. Ibland blir man less och orkar inte tjata. Mobilen är nu inlämnad och vi får väl hoppas att den håller den här gången. Hepp in i duschen och sen mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar