tisdag 11 maj 2010

I'm walking away from troubles in my life


Idag har jag och Peter gått 1,1 mil. Mycket skönt att röra fläsket och kul att se Pompie glad. Vi kom just hem var och åt en nudelsoppa vid 7 Eleven. Vi var tidigare Macro och handlade massa grönsaker och potatis nu kan jag äta sallad igen. Ikväll blir det näst sista LOST avsnittet och V för Vendetta. Igår lagade jag och Peter Laxpudding och kom över en timme försent med maten hem till Kjelle med familj pga punka. Maten var god och ölen likaså, Oscar är söt man kan äta upp honom han kommer bli en riktig liten hjärtekrossare när han blir större. Vi prata och prata och tillslut vart jag trött jag nickade till och höll att somna i Kjelles soffa. Vi gick hem med moppen och satte Hatchiko a dogs story, jag har aldrig gråtit mycket över en film jag grät och grät och tillslut kunde jag inte andas pga allt snor och hets. Jag klarar inte av sånna filmer, jag grät ihjäl mig när jag och mamma såg Benji bio när jag var liten, vi kunde inte ens se klart slutet som förmodligen var lyckligt. Hundfilmer är känsliga för mig jag grät som ett barn. Filmen kan vara en av dom vackraste jag sett och det är en sann historia, det skär i hjärtat. Imorgon kommer några bilder från när Gomes & Ravandoni var här. Ha en mysig kväll.

Adieu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar