onsdag 26 maj 2010

Otippat att det ens kom 2 frågor jag som var extremt ironisk med mitt inlägg och det tror jag alla förstod också, och det roliga är att det verkligen inte är jag själv som har skrivit dom och inte Peter heller. Jag kommer svara på frågorna. Drar ut på det lite till bara. Har nån mer nåt på hjärtat så bring it on. Idag på lunchen var vi hos Kjelle. Vi köpte med oss nybakta bullar och munkar från bageriet och smaskade på. Vi fick låna hans rakaparat också så ikväll ska jag tydligen klippa Peter vi får se hur det går. Haha! Ska raka den jäveln! Den sitter på laddning och gör sig redo. Idag har det vart segt på jobbet för att systemet har legat nere. Det gillas inte. Känner mig glad och optimistisk idag, känner att idag är en bra dag. En dag för en enorm vändning i mitt liv, jag låter som ett horoskop talar men jag tror på riktigt att det är så. Tar kort med datorn på när jag klipper Peter senare. Jag känner mig kär idag, så där glad som man är när man är nykär. Helt otroligt. Det gillas! Nu ska jag försöka jobba vidare och få en lösning på problemet. Uppdaterar mer senare!

Puss till mina läsare ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar