torsdag 20 maj 2010

WOOOOHOOOO!

Idag har vart en toppen dag. Både jag och Peter sålde för första gången. Jag började med att ta ledningen klockan 9 imorse och Peter fick precis in sin första nu. Han var under stor press och hade det vart jag hade jag nog börjat gråta. Men så himla skönt att det går så bra för båda. Vi ska notera också att vi sitter på SKIT kunder, kunder som dom lagt in till oss bara för att vi ska lära oss att argumentera och kontra med smarta svar. Och att vi sålde på dom här betyder mycket för självförtroendet men också mycket för det vidare anställningen som vi kommer få nu med 99% säkerhet. Snart kommer hela Sverige gå med våra produkter det ska jag och min vapendragare se till. Tack alla ni där hemma som ger oss sånt stöd också, det känns bättre än bäst.

Puss & kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar