fredag 8 april 2011


Hej alla glada,


jag är så stolt över mig och pettan bettan som kommer upp så bra på morgonen. Vi har tametusan vart i tid vaaarje dag och då går vi upp kanske 2 timmar tidigare än tidigare jobbet. Eloge till oss. Ikväll är en stor kväll, Grow ska ha invigningsfest på Ego Bar på Kammakargatan. Kommer bli hur kul som helst. Jag har fått uppgift att sälja present kort till 20:00 typ. Kommer gå bra tror jag ska kränga så mycket det bara går. Vi har hemgångs mål idag och höll på att få gå hem redan vid lunch men min order är försenad, så hoppas att den kommer in innan 15 för då behöver jag verkligen gå har sjukt mycket att göra eller ah jag måste fixa iordning mig och försöka lämna in min klänning lite snabbt hos skräddarn. Får se hur det går. På Lördag och Söndag står städning på schemat det är typ det jag kommer ägna mig åt kanske träffa min fru också. Ska bli gött med en dos av Thailand faktiskt saknar alla jätte mycket och mentaliteten så klart. Nej nu ska jag jobba vidare!


Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar