torsdag 28 april 2011

Igår träffade jag bästa lillasyster efter jobbet vi satt och pratade om alla hennes resor (LA Vegas Rom Paris) på typ en månad. Och om massa annat. Efter det så åkte jag hem till Jonna och blev bjuden på lite vegetarisk middag och var moraliskt stöd haha! Sen åkte jag hem och chillade och sov typ. Sammy ringde när jag kom hem hur kul som helst att prata med henne, saknar alla i Thais! Idag har vi haft mycket bra stämning på jobbet käkat lunch i solen och skrattat mycket. Idag blev jobbet på larmcentralen klart ska på möte klockan 10 imorn om det, sen drar kursen igång i 4 veckor känns bra. Ikväll ska jag på min första fotbollsträning med Reymers hoppas det går bra, kanske ska köpa gymkort på 24/7 och börja träna med Tiffysen jag är sjukt pepp, jag har lagt om min kost en aning och framför allt mina portioner. Känner mig duktig och nyttig. Pepp pepp pepp! Jag längtar till på Lördag då ska jag få gossa in mig i mitt hjärta i massa dagar!

Tjingelingling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar