tisdag 19 april 2011












Jag har köpt en Iphone, den är så fin jag älskar den!


Det är ju alltid lite krångligt i början men man lär sig snabbt. Så nu är jag samma lika som alla mackadweebs! Stunning! På Torsdag är det halv dag sen ledigt fre-mån. Känns gött att få lite lång ledigt över påsken. Jag ska åka till Norrtälje nån dag och träffa min Jenny sen ska jag och tiffan hem till hans syster på påskmiddag nån dag får se vilken dag det blir. Torsdag är iaf min och Kellis dag. I Söndags fyllde Therese 18 så då var vi på ojojoj, carmen, söderkällaren och Harry B James. Det va kul. Jag Pirjo och Tiffy gick hem före ungdomarna och hem och busa istället. Mycket trevligt. I Fredags var jag på invigningsfest på Europaweekends. Charre hade invigning för deras nya lokaler. det var trevligt att se massa gamla ansikten. Vi slutade tidigare den dagen vi hade hemgångsmål så vi slutade efter lunch köpte oss en pava bubbel i var och satte oss vi riddarholmen, sjukt skönt i solen! Ikväll blir det lugna puckar jag har ont i magen.



Puss och Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar