torsdag 7 april 2011

Så... Vad har hänt egentligen?! Den fin fina butiken. Min Kelli Jag återkopplar nog sedan någon vecka tillbaka annars blir det alldeles för mycket att skriva. Senaste veckan har jag vart nere och hjälpt min Kelli med hennes och Caisas nya blombutik Grow by Kelli & Caisa, helt underbart fin butik på Sveavägen 49. Dom kommer förövrigt att vara med i Aftonbladets bilaga FIXA idag, imorn och i övermorn. Det har blivit målande en hel del krukflyttning och snittande av blommor. Igår gjorde jag en jätte fin Ris, Ros & Idéer box ska fota den ikväll. Vi har vart på Begravning för fina Erik i helgen det var otroligt jobbigt men så himla vackert. Hoppas han vilar i frid i himmelen nu. Idag ska jag till passmyndigheten efter jobbet och sen bär det av till Thai förhoppningsvis på Tisdag. Fira Song Kran ska bli bäst! Och hur länge stannar vi den här gången?! Vi stannar i 2 månader och kommer hem till underbara sommaren. Hoppas att vi kommer iväg den 12 jag är ju optimist och har inte lagt ut lgt än men det ordnar sig nog. Jag jobbar numera på "ön" aka Liiiiiidiiiiingö mycket trivsligt. Liiiite irriterande att jag skrev ett jätte långt inlägg som jag klippte ut klantarsle och sen gick det inte klistra in det igen. Så nu får det här räcka. Lägg fler bilder sen. Mitt födelsedagskalas. Tiffy & Jag på promenad i Hagaparken. Till Erik, glömmer aldrig dig fina vän! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar