onsdag 27 april 2011

Körsbärsträd

Igår efter jobbet åkte jag och Tiffysen till kungsan och kollade på körsbärsträden. Dom är så sjukt vackra. Jag tycker verkligen att dom är magiska med tanke på att dom blommar typ en vecka per år, det gäller att inte missa just den veckan för då får man inte se dom magiska rosa blommorna. På kvällen åkte jag och Kelli hem till Lisas föräldrar och hämtade hennes moppe som gick sönder. Vi åkte i helgen och körde på 70 väg mitt i backen i Tensta gick moppen sönder och jag fick putta upp Kelli för backen. Bussar stannade och gjorde ajabaja och bilar tutade. Jag vet att man inte får köra men snälla trodde dom inte att vi redan fattat det. Hur som så vart det ett äventyr, Svenskar är dock inte lika lättsinnade som Thaisar det är konstaterat.
I Måndags var vi i Rålis och grillade hur mysigt som helst. Påsken har vart bra, lugn och skön. På lång Fredagen var vi på Patricia och åt Zozo fyllde år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar