tisdag 25 maj 2010

2 GÄDDOR I EN SMÄLL

Idag har det gått sjukt bra på jobbet. Det är lite tungt för båda, mycket nya kunder som är för små för att kunna pressa priser på. Men jag lyckades få in 2 stycken. På lunchen åkte vi ner till Mc Donalds och käkade, vi råkade beställa en tripple chese burger men sen till vår fövåning var det typ en liten jävla cheeseburgare fast med 3 bugare, stor besvikelse vart det. Men det var gott ändå. Idag har det regnat hela dagen, skönt för då blir det svalt. Vi kollade på LOST igårmen sen såg vi att det bara var halva programmet som var tillgängligt, satan så ledsen jag blev, det var ändå det bästa avsnittet genom tiderna. Längtar tills jag får se hela. Tack för tipset om bilderna Kjelle ska försöka mig på det senare slutar om en timme. Provar då. Ikväll får jag slutgiltigt tecken på lyan också får se och hoppas. Tänkte gå ut på en promenad ikväll men eftersom det ös regnar känns det inte så pepp att gå ut och gå vi får se helt enkelt. Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar