fredag 14 maj 2010

Åh va skönt, idag ska det bara bli 38.4 grader varmt. Vår temperatur ligger mellan 40 - 41 grader så 38 känns som svalt. Jag håller på att dö när jag är på övervåningen och jag har fått värme utslag över hela kroppen. Kul. Ser ut som ett freak i allafall. Hoppas också på lite inkassering idag också håll tummarna allihop för livet ser fördjävla ljust ut just nu. efter vi har gått occh vart på vattenkontoret åker vi ner till Wawawee i UD Town och tar en kaffe och läser. Tar med Laptopen så kanske uppdaterar därifrån. Vad tycker ni om min nya blogg? Jag tycker den är jätte fin och det är tack vare fina fina Linda som har hjälpt mig massa. Gå in och kika på hennes fina blogg hon visar den bästa musiken, jag skulle vilja kalla henne expert på området.

Adjöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar