söndag 23 maj 2010

Igår när vi kollade på The book of Eli så precis i en typ skjut scen så var det nån som kastade en liten molitov coctail utanför, så det vart en mimiexplosion och brann efter bensinen. As läskigt, det skumma var att vi såg ingen utanför och ingen moppe åkte förbi. Fattar inte hur det kunde bara brinna utan att nån kastade den. Skumt som fan. Pompe dödade förövrigt 4 råttor också som han antagligen hittat vid soptunnorna han
placerade dom såklart utanför vårt hus. Värsta massakern. Nu ska vi börja jobba, vi har ätit kanelbullar och druckit kaffe till frukost. Jag åt 2 Peter åt typ 13 haha! Är blödig idag känner jag, skulle behöva gråta, känner att om man börjar gråta till fotbolls vm 94 då är det dags att släppa ut dom små tårarna. Hur mår ni idag? Jag saknar er där hemma så jag spricker. Jag skulle ge upp alla kanelbullar bara för att få krama er 3 sek. Kolla ostronen vilka bamsingar. Ska försöka ladda upp fler bilder från i Lördags.
Oooh oooh oooh ikväll är det FINAL i LOST wooohooo! jag längtar typ så jag spricker. Jag kommer gråta när sista avsnittet är över. Mina fina öbor! Kanske därför jag känner att jag behöver gråta?! Separationsångest. Hahaha!

Adjöss!

2 kommentarer:

  1. Reducera bilderna till web eller dokumentversion innan du laddar så går det mycket fortare, Kjell

    SvaraRadera
  2. åå baby ja saknar dig massa massa!! du e så himla pysslig!!!tjihi!!pusspuss syster yster

    SvaraRadera