måndag 17 maj 2010

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MIA

Grattis på din stora dag älskar dig så himla mycket och önskar jag kunde vara hos dig och fira dig fina syster. Hoppas din dag fylls av kärlek och glädje.

PS! Pratade med systerdotter idag 3 år mutade henne med leksaker för att hon skulle prata med mig i telefon. Först sa hon hej och att hon ska börja på Stor dagis snart, andra gången när hon förstod att hon får mer och mer leksaker ju längre hon pratar med mig så pratade hon lite mer. Jag frågade ögonstenen hur många leksaker hon ville ha och hon svarade 5. Så nu ska jag nog ut och jaga 5 leksaker till Mosters älskling. Får se om minnet är kort eller långt när jag kommer hem.
Hon är iaf världens sötaste och snart kommer en till liten älskling ut. Oavsett kön kommer jag älska bebisen exakt lika mkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar